OVER

Vaak wordt ons de vraag gesteld waarom de naam Dutch Made.. 


Dutch Made is ontstaan vanuit het schoonmaakbedrijf Dutch Maid. Wat in 2019 begon als een goed lopend schoonmaakbedrijf. Binnen een jaar hadden wij een groot klant netwerk, tot dit abrupt tot zijn einde kwam door de lockdown. Helaas hebben wij allemaal de klappen van de zweep gevoeld tijdens de corona uitbraak in 2020. Maar wij wouden kansen in plaats van obstakels zien. Innovatief omgaan met tegenslagen, dat maakte voor ons het verschil. Hierdoor zijn wij ons in steeds meer sectoren gaan ontwikkelen en met succes. Wij hebben een ontzettend mooie groei in een ontzettend onzekere tijd mogen meemaken. 

Vaak wordt ons de vraag gesteld; waarom de naam Dutch Made of Dutch Maid? Het antwoord is heel simpel, we love the Dutch way of things. Afspraak is afspraak, de functionele effectieve manier van werken en de persoonlijke aanpak: Made to connect the Dutch way. Door alle veranderingen en groei binnen ons bedrijf, vonden we Made toepasselijker dan Maid. 

Wij willen dat onze klanten en medewerkers het beste van ons krijgen, en dat is wat wij ook terugverwachten. Een collectief doel waar samen naar toe gewerkt wordt, successen die samen gevierd worden en fouten die samen hersteld worden. Uiteindelijk moeten wij allemaal een eigen bijdrage leveren. Daarom vinden wij afspraken maken en ons hieraan houden belangrijk. Transparant handelen en goed communiceren is de sleutel naar het vervullen van de behoeftes van de klant. Want hoe kan je functioneel handelen als er weinig tot geen communicatie is? Door te communiceren kunnen wij meedenken in oplossingen en onze klanten ontlasten daar waar de behoefte ontstaat. Dat maakt ons effectief. Dat maakt ons Dutch Made. 

Share by: